<br type="_moz" />

1397/9/26 دوشنبه اطلاعیه شماره 2ستاد امتحانات پایان ترم نیمسال اول 98-97

1.به منظور ایجاد نظم و آرامش و رعایت مقررات در امتحانات پایان نیمسال و استفاده کامل شما از زمان مفید امتحان، درب حوزه هاي امتحانی براي انجام امور زیر نیم ساعت قبل از شروع امتحان بسته خواهد شد. بنابراین توصیه می شود یک ساعت قبل در محل حوزه امتحانی حضور بهم رسانید.

الف) کنترل محل استقرار صحیح دانشجویان براي پیشگیري از دریافت برگه سؤال با کد غیر مرتبط

ب) توزیع پاسخنامه ها جهت کنترل دقیق مشخصات

ج) توزیع به موقع برگه هاي سؤال

د) تهیه مقدمات حضور و غیاب

با توجه به موارد فوق ؛ تأکید می شود یک ساعت قبل از شروع امتحان در حوزه امتحانی حضور یابید و پیش بینی لازم براي زمان، مسیر، وسیله ایاب و ذهاب عمومی و مشکلات احتمالی را نموده و به موقع از منزل خارج شوید.

2. با توجه به همزمانی امتحانات در کشور ، بعد از بسته شدن درب حوزه ها، از ورود دانشجو جلوگیري خواهد شد.

3. براي ورود به جلسه امتحان، همراه داشتن کارت ورود به جلسه (گزارش 428 ) و کارت دانشجویی (داراي برچسباعتبار) الزامی است، در غیر اینصورت از ورود دانشجو جلوگیري بعمل می آید.

4. همراه داشتن هرگونه وسایل اضافی از قبیل تلفن همراه، ریموت، کتاب، جزوه، برگه یادداشت، کیف و ... ممنوع می باشد.

5. به محض ورود به محوطه دانشگاه از طریق جداول نصب شده بر روي تابلوي اعلانات از محل برگزاري آزمون درس خود اطلاع حاصل نموده و باتوجه به راهنماي نصب شده به سمت حوزه امتحانی حرکت نمائید.

6. قبل از ورود به جلسه امتحان، شماره صندلی خود را از روي لیست شماره صندلی الصاق شده کنار درب حوزه و راهنماي محل استقرار صندلی ها مشخص نمائید و هنگام ورود به جلسه , آرامش را حفظ نموده و هرچه سریعتر بر روي صندلی خود استقرار یافته و مشخصات سربرگ پاسخنامه را با مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، نام درس و ... کنترل و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت به مراقب مربوطه اطلاع تا جهت رفع آن اقدام گردد .

تذکر بسیار مهم: شماره یا کد درس و نام درس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون، پاسخنامه پرینت شده و بالاي برگ سؤال می بایست یکی باشد. در غیر اینصورت قبل از پاسخگویی به سؤالات مراقب مربوطه را در جریان قرار دهید.

7. تکمیل و امضاي گوشه سمت راست پایین پاسخنامه تستی با خودکار آبی الزامی می باشد.

- تا زمانی که توسط مسئول جلسه , شروع آزمون اعلام نشود , دانشجو اجازه استفاده از برگ سئوال را ندارد .

- پس از شروع , ابتدا دقت شود چنانچه پرسشنامه کدسري سوال دارد در محل پاسخنامه تستی کد سري سوال با مداد مشکی درج و تکمیل شود.

8 پاسخ سؤالات تستی با مداد مشکی نرم و پاسخ سؤالات تشریحی با خودکار آبی داده شود. تذکر مهم: درج مشخصات کامل از قبیل نام و نام خانوادگی، رشته، نام درس ، گروه درسی و شماره صندلی به رويسربرگ پیش نویس و برگه سؤال الزامی است. در صورت عدم تکمیل، تخلف آموزشی محسوب می شود. ضمناً در صورتی که دانشجو تمایل به پاسخگویی به سؤالات تشریحی ندارد می بایست با درج جمله « پاسخنامه سفید است »ذیل آن را امضاء و به مراقب تحویل نماید.

9. وقت آزمون، تعداد سؤالات، نوع سؤال و مجاز بودن ماشین حساب و ... در سربرگ سؤال درج شده است. تأکید می شود به این موارد توجه لازم نمایید. ضمناً درج هرگونه علامت بر روي برگه سؤال تخلف آموزشی محسوب می شود.

10.امضاي لیست حاضرین به معناي حضور در جلسه امتحان می باشد و تا 20 دقیقه بعد از شروع امتحان می بایست توسط مراقب از دانشجوي حاضر در جلسه امضا گرفته شود. چنانچه مراقب جلسه جهت اخذ امضا به شما مراجعه ننماید مراتب سریعاً به مسولین برگزاري اطلاع داده شود. ضمناً عدم امضاي لیست حاضرین به منزله غیبت در امتحان می باشد.

11.همراه داشتن مداد، پاك کن، خودکار آبی، مداد تراش و ماشین حساب ساده در جلسه امتحان ضروري می باشد.

رد و بدل کردن اینگونه وسایل در جلسه امتحان تخلف آموزشی محسوب شده و طبق آیین نامه کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.

12.با توجه به اینکه سؤالات امتحانی از بانک سؤال مستقر در سازمان مرکزي دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز طرح و ارسال می گردد. بنابراین در صورت وجود ایراد به سؤالات , مسئولین برگزاري امتحانات مجاز به تغییر در صورت یا محتواي سؤال و گزینه ها نمی باشند , در چنین شرایطی دانشجو می بایست پس از خروج از حوزه با مراجعهبه سامانه گلستان با ذکر شماره سؤال و نوع خطا نسبت به ثبت اعتراض اقدام نماید تا بررسی و در صورت تائید سازمان مرکزي، براي حذف سؤال اقدام گردد.

 
امتیاز دهی